9 June 2013

macammna pulak boleh friend dengan mat bangla ni!!yakks!

asslamualaikum

tadi bukak facebook.tengah belek-belek dengan mata yang mengantuk nak pejam.nasib baik awak  text kita.cerah bijik mata then,wei!mat bangla hantar mesej kat aku wei!!

dengan cepatnya aku tengok.bila pulak aku friend ngan dia ni???bila aku accept request dia?ni kes main comfirm jela semua yang request ni.haiiyooo.


mula-mula ingatkan kawan lama indian ke kan,maklumla mengantuk mana nak perasan.muahahaa
pandai bagi salam rupanya.
yang tak boleh belah tu.do yo like me??what the!??

hambek,eheemm.mirza syazwina dah kawin!



lepas tu ada lagi yang dia merepek.malas aku melayan.buang masa.baik aku melayan kesayangan aku jerkk.eheee.aku terus unfriend dia.bhahaha.padan muka.depa ni semua nafsu tinggi tak payah nak melayan.

kesimpulannya,mat afrika ke mat bangla ni semua tidak boleh dilayan.sebab tu la macam-macam benda kita dengar kat paper kat berita.

pengajaran lagi.jangan comfirm friend yang tak dikenali!!<-----kena batang idung sendiri

thanks!!


7 comments:

Aimi Wardina ♥ said...

Hahaha, lawak ! xD

dilaella Ella said...

jangan dilayan sangat kalau mat bangla ni mirza..makin dilayan makin menjadi-jadi diorang..saya pun pernah kena hehe..betul tu jangan confirm friend yg tak dikenali ^_^

mirza syazwina said...

betul,makin melayan makin menjadi.hehee>__<

Murni Amir said...

muni kalao org tak dikenali add memang tak approve sebab fb muni penah kena hack tao . tu skrg macam susah nak pecya kat org . nak approve pon tengok dulu fb dya habis2 . kalao kenal baru approve . . hehehe . .

senyum je muni baca mirza tulis kat situ dah ada husband . hehehe kalao cinta hati baca mesti dya pon senyum . kih3 ;p

mirza syazwina said...

ahiikkss=p
lepas ni kena beringat la bila nak comfirm fb orang,huhuu^^
thanks!

Shakira Pathi said...

Iewww, geli kot!!
Gila punya lelaki :p

mirza syazwina said...

taw tak pa,geli geleman ngat aiihh..hahaa