4 June 2013

kucing kita ada baby dalam perut!

asslamualaikum^^

bela kucing memang menyeronokkan.sapa ada pengalaman macam tu^^
nanti aku akan dapat baby kitten baru,wah!eksaited gila baq ang!
baru je aku perasan dia bunting,haisshh.teruk betul aku ni T-T

yang ni gambar lama,masa ni tak bunting pun.comel je kan.saje nak tunjuk perbezaan muka dia masa tak bunting dengan bunting.ihiiks


gambar terbaru!(ada ekor lain pulak kat hujung tu)
muka dah tembam,perut pun dah tembam

aku taw dia bunting sebab aku tengok meoww aku sekoq ni asyik nak marah je.tak boleh ada kucing lain dekat sikit.anak dia sendiri pun tak boleh nak dekat.

lepas tu selera mak aii tinggi.maklumlah berbadan dua.asyik lapo je.bila ketuk pinggan dia lari datang perut goyang-goyang.comeii je kita tengok kau ni.hehee

sayang jangan risau,kita bagi makan awak banyak-banyak.jaga awak elok-elok.awak cuma jaga perut je k.hehee=D

thanks!!


6 comments:

dilaella Ella said...

wah bertambah lagi kucing mirza nanti,kucing bunting memang sensitif sikit.kucing saya baru je beranak :)

mirza syazwina said...

taniah dapat baby kitten baru,x sabar pulak>__<

Berry Lavynia said...

kucing pon suka mrh2 n selera tinggi rupanya...hehe..

siti suraya said...

Dekat rumah tu kan, macam welfare pon ye kot. Beranak pinak je. Hehe. Sayang sangat dekat kucing :)

Shakira Pathi said...

Jaga kucing pregnant tu elok2 hehe :)

Nelly Strange said...

hehehe .. syok la dia . pencinta kucing kannn ~~

:)