15 June 2013

ini bukan post lucah

assalamualaikum^^
selamat behujung minggu!

sekali lagi aku tegaskan ini bukan post lucah.wahahaa.macam teruk sangat je bunyinya.ada yang nak kena mandi jadi kita nak intai dia la.siapakan gerangan yang kena mandi itu.adakah jeniper lopez atau beyonce.owh.semuanya salah.makhluk ini seribu kali ganda lagi comel dan seksi dari mereka.hakhakhakk..tak begitu~





..............................................................................................................






























gambar beberapa minit sebelum dimandikan.
inilah makhluk comel itu,hahaaa.kena bagi mandi sebab dah kotor.hari tu bergaduh dengan kucing lain sampai kotor badan dia.adik-adik jangan tiru perangai kucing ni suka gaduh ya^^

























sambail-sambil tengok makhluk seksi ni mandi.ni tips tips sikit bila nak mandikan kucing

1)air nak bagi mandi jangan sejuk jangan panas,suam-suam kuku orang kata. sebab kucing tak tahan air sejuk nanti dorang menggigil lepas mandi.lepas tu sakit.ish,tak elok camtu.

























aku terus letak sabun je,sonang koje.sekali harung kan.aku pulak yang eksaited tengok buih melambak.masa ni si makhluk seksi tu tengah jilat badan kat lua.dia tak tahu lagi nasib dia lepas tu.heheheehahahabuahahamehhmehhh(gelak jahat mata sepet)

dah lama dah aku beli syampoo ni.tak habis-habis lagi.sebab aku ambik syampoo ni sebab dia untuk kulit kucing yang sensetif.sebenarnya aku tak tahu la kulit kucing aku tu sensetif ke tak..bhahahaa.apa daaa -___-.

tapi prepare tengok macam syampoo ni sesuai je untuk kulit semua kucing.takut ambik yang lain tak masuk pulak.aiishhh..rugi duit dowh!

senyap je dia bila masuk dalam bilik air.ihikkss!

tu dia,hahaaa.meronta,merenget semua ada.nampak tak kuku tajam yang keluar tu.sekali dia cakar.sakit beb!nasib aku tak kena sebarang cakaran daripada makhluk seksi ni.mihmihmih

tips yang kedua:masa sabun tu.gosok badan dia,perut semua.tuutt tuut dia pun boleh gosok jugak.aku hantam saja semua.bahhaa.ok.ni untuk bagi kuman ke kutu-kutu yang membiak terhapus dan berkubur dengan amannya.



























ni dah tercongok dekat pintu.tak sabar nak keluar^^

tips ketiga:jangan mandikan kucing dengan kasar.nanti dorang stress.tambah-tambah lagi bila 
kena ayor tu kan.nanti tak pasal berparut di muka.lembut-lembut je k!

kena lembut je bila mandikan kucing.maksud aku jangan terlampau memaksa la.aku masa mandikan dia tak la susah pun.senang je.badan dia senyap je.mulut dia yang bising.heheeee






























aku boleh nampak la kelegaan dekat muka dia lepas habis kena mandi.hahaa.aktiviti mejilat bulu bermula!!

tips 4:lepas habis mandi lapkan badan kucing korang tu dengan baik.maksudnya bagi bulu dia tu kering sikit.tak dela lenjun je kan.mesti lap ok!nanti kalau tak lap menggigil pulak dorang=)

























tido time!!!
lepas habis jilat bulu dia.tido la apa lagi.letih kena buli gamaknya.muahahaa.
lepas tu aku asyik nak cium je.maklumlah dah wangi.tak ke gituuu~~

jelingan mu menggoda



















gudnite!!<-----dari makhluk seksi

p/s:nak tangkap gambar kucing tak boleh ada flash sebab boleh rosakkan saraf dia.boleh membunuh.take note k!!!

thanks!!


9 comments:

Nurul Syawani said...

alalala..c0mei sgt dia .. kita pun suke kcing mcm nie, sbb kcing mcm nie pembersih .. tapi knp gmbr td0 dia c0mei sgt, tmpar dahi dia skli ye, dushh! hehe

Murni Amir said...

muni suka kucing . tpi suka tgk takot nak pegang ! takot kena cakar ! hahahaha :p

Shazillah Sani said...

hahhaa..kesiannya kena mandi...comel kucing mirza..^^

mirza syazwina said...

tulakan,geram je tengok nak cubit-cubit perut dia=p

mirza syazwina said...

ala,rugilah takut pegang.nanti kena cuba pegang k.heheee^^

mirza syazwina said...

dah busuk kena hukum mandi.=D

Shakira Pathi said...

Comelnyeee :D

cik azLyzah⊙.☉ said...

aikkk...tak boleh ada flash ke????baru pulak cik tahu pasal ne...

fatin hazirah said...

ouh patutlah
dulu pernah dengar " kalau ambik gambar kucing , nanti kucing tu mati "
maklomlah masa tu tahun 2004 rasanya , kamera kodak jea pun .
takmau bagi ada flash camna kan