8 June 2013

hari ni buat nasi kerabu=D

assalamualaikum^^

hari ni letih la,tak cukup tido jadi mata pun dah jadi macam ni O-o.
dengan tak berapa nak cukup sihat sebab perut buat hal pulak dah.aiishh.ada saja dugaan yang datang.kalau Allah bagi sakit tu maksudnya Allah sayang kita kan?=').dah berhari aku macam ni.

ok cukup takat tu.walaupun tak berapa nak ada tenaga.berbekalkan semangat yang kental.cewah ayat budak sekema.ihiik.hari ni wa masak lagi beb.apa lu ingat tangan keras tak boleh masak ke. tengok    kakilah!<----- -____-

lusa dah stat sekolah so rasanaya ni la terakhir aku masak.lepas ni ntah bila lagi.cehhh!!alasan!!
mama suka makan nasi kerabu so aku nak buat lah nasi kerabu sebab dari beli rasanya lebih puas buat sendiri kan^^.boleh melantak tak ingat dunia banyak-banyak.




















































aku tak taw jadi ke tak.tapi mama kata sedap.wahh menangis sebaldi aku.terharu.Tsskkk!
semua ni aku belajar dua tahun dulu dengan BFF aku dari kelantan so hari ni aku buat ikut gerak hati je.ada yang dah lupa tapi malas kowt nak google ke apa.

all of this i do it by myself kecuali bab menyiang!!wow terus terang aku tak reti nak siang-siang ni.tu semua mama kesayangan dan tercinta yang buat.heheee.nantilah kita belajar siang ok=p

thanks!


10 comments:

dilaella Ella said...

wah sedapnya..pandai mirza buat nasi kerabu :)cantik warna nasi tu suka ^_^

Nunu Yusop said...

Wah! kite suka nasi kerabu. nak resepi! #kelipkelipmata.

Shakira Pathi said...

Dah boleh menikah dah mirza :p

mirza syazwina said...

muda g,hahaaa;p

Megat Fareto Asnami Suhaimi said...

Wah' Tengok nasi kerabu teringin lak nak makan. Dah lama tak merasa :)

Aida Ismail said...

Lama dah tak makan nasi kerabu. Senang je nak buat kan. Sebab bahan2 dia pun banyak ulam2an. ^^

mirza syazwina said...

haah,tak susah pun sebanarnya.hee^^

ezyra daniel said...

hmmmm lama tak makan nasi kerabu,,
suka gak makan dlu

ain NIA said...

Sedappppppnyaaaa nasi kerabu!

Murni Amir said...

waaaaa pandainya mirza masak . ajar sis please :p