8 June 2013

Entry tak taw apa tajuk

Assalamualaikum^^

Keseorangan aku dalam bilik ni.semua orang masing-masing terbongkang dengan jayanya di bilik masing-masing

Aku sejak akhir ni penat lah macam mna pun susah nau nak tido.semalam pun dah tido koi 4 pagi.tu pun dari pukul 2 sampai koi 4.bayangkan aku beguling ja atas katil 2 jam!!.tak boleh tido beb! Aiiseyy

Sapa taw macam mana nak bagi kita senang tido? TolongT-T

Ni sebab aku bosan lah ni aku merapu dalam nie.

Kucing aku ni kalau tido sampai tonggek bukan ingat kat tuan dia yang alone ni.

2.04pagi

3 comments:

marniey zul said...

comel nya kucing tu.. ^^ putih lai, kesian tak hirau tuan dia. :P

timm_bill said...

omey angat~~

Shakira Pathi said...

Tidoq pelik kucing tu, baru nyenyak :)