27 June 2013

BFF tak semestinya perempuan kan!

assalamualaikum^^

hari ni sumpah happy gila sebab sebelum ni asyik bersedih je.nanti aku ceritalah kenapa ya.so hari ni aku masuk kelas balik lepas 2 hari tak datang sekolah.korang memang buat aku happy gila.ema,ila,adiib,ada,malar,yasmine,lida,chong,choong,kercy,shum,tan,wan.sayang korang sesangat.cewwaahhh~

tadi masa kelas ekonomi aku saje jela bukak kasut.hahaa,buat gila.then bila nak pakai balik sebelah kasut dah lepas ke belakang kelas.sebelah hilang.aiisshhh.ni mesti kes nak pedajal aku ni.wei!aku pergi depan jumpa cikgu dengan pakai sebelah kasut jerk.sebelah lagi beralaskan setokin.cuba bayangkan.

..............................................

rupanya dorang sorok dalam meja.NASRUL KEPALANYA.bhahahaaa.nasrul adalah bff aku.weeee!!!ema pun bff aku jugak.ADIIB pun bff aku jugak!hahaaa.tulah.bff tak semestinya perempuan kan.actually aku dah anggap si nas ni macam abang eden sendiri.bagus budak ni.sangat caring=')

nak dijadikan cerita,lepas balik nak pergi tandas then ila nak pegangkan bag aku.lepas keluar tandas.fon nas pulak hilang.waa!!aku dah kelam kabut dah sebab aku pinjam fon dia tadi.check dalam beg terjumpa................

tula nas dengan classmate aku shum,suweet tak mereka.ehekks!

ni lah dia budak tempat aku buli.sebab dia la aku merasa buli orang.sabo jela ye.

hahaaa=p

jadi apa yang aku jumpa dalam bag aku adalah ini!!


tudung bawal.kira macam nanti aku bukak bag kat rumah baru jumpa tapi sebab kan fon dia yang hilang tu.lepas tu aku pergi terbukak bag.kantoi sudahh~~~

fon tu jumpa dalam bag aku,wahahhaa.tak perasan dehhh.

actually masa aku pergi kl dengan kawan sekolah tu sekali ngan nas.aku yang tolong pilihkan tudung dengan pin tu untuk someone special bagi dia.tapi sebab dorang ada masalah and nas tak nak bagi tudung tukat dia, nak bagi kat orang lain.

aku cakap kat nas tak payah bagi dulu tudung tu kat sapa-sapa selain dia cos semua masalah pun boleh selesai.just wait and see what gonna happen.kira macam doktor cinta lah ni.ewwaahhh~
tapi aku TAK SANGKA PULAK AKU DAPAT lepas tu.mehmehmeh,terima jelah dengan air mata bergelinangan.k tu tipu.

budak tak menyempat.snap dengan pakai baju sekolah dan tudung pun masih kedut lagi.

dear nas:
             

thanks=')



6 comments:

Firdawati Rashidi said...

tak kira lelaki ke perempuan, yang serasi dgn akak pasti akak kawan..hehee

Nas Rolz said...

Huhu . Terharu . SamaSama . Btw THANKS :')

Murni Amir said...

sonok dye dapat tudung bawal . . hehehe btw mirza cute sgt pakai tdung tu smbil pegang kucing . hehehe :)

Shakira Pathi said...

alolo sweetnye bff ni :)

Hui Xian said...

hodoh T.T

fatin hazirah said...

setuju :D