9 June 2013

aset yang penting

assalamualaikum^^

kalau bercakap pasal perempuan semuanya nak cantik.mana ada perempuan yang tak nak cantik kan.pergi tanya opah tak dak gigi pun akan cakap nak cantik.sebab tu wujud london weight management lah,new york skin solution lah.itu adalah untuk mereka yang nak cantik=)

bila ada mana-mana anggota yang luka ke.contohnya muka ada jerawat.menjerit satu kampung!kaki berparut,wei!nanti laki aku tengok pengsan!berusaha cari krim itu ini nak bagi molek balik.tulah perempuan.

seminggu lepas bibir aku luka tambah sakit sekali.wuhuu T-T.maklumlah musim panas,kena lepas aku balik dari KL.nak senyum pun terpaksa je buat mata juling bagi orang paham aku sakit mulut.bahaha.

























masa sakit mulut aku tak pandang dah benda lain.ni jelah kawan baik aku bila sakit mulut.bila tak sakit mulut aku campak jauh-jauh.amboi kejam>__<

VESELINE,aawwuummmm!!!

bila sakit mulut mana ada nafsu nak pakai lipstick.memang tak pakai pun.bendalah ni jelah aku bawak ke hulu ke hilir.lepas tu minum banyak air masak nak bagi bibir menggoda kembali.wah~wah~.ihikkss!

sumpah best gila bila pakai vaseline.rasa bibir lembap tahap nak makan bertambah-tambah.bibir tak rasa kering pun dan benda ni tahan bapak lama.tu yang best!kecuali bila makan tak ingat duniawi dia habihh la.
































aku pun jadi sedih tengok diri sendiri dalam gambar belah kiri tu.pahal macam mayat hidup!!!
nampak tak bibir tak seimbang.kering gila bertambah luka bibir aku masa tu.uhukk

lepas dah pakai vaseline.yeaahhh.ku boleh melaram kembali^^.siapa yang tak dak lagi vaseline.baik pegi beli cepat.kalau tak menyesal.hehee=p




























sekarang boleh buat aksi kegodaan balik.boleh senyum sampai atas kepala balik.wahahaaa!

thanks!!


3 comments:

Murni Amir said...

muni pakai jugak . tapi muni pakai losyen dya . tatahu pulak ada untuk lips . ni baru tahu . boleh la try nanti . hehehe . . bentuk dya pon comel je kan . good for baby lagi . . awwww ~ cute2 ^^

Shakira Pathi said...

Amboi, seksi :p

dilaella Ella said...

saya pun suka pakai vaseline ni,banyak keggunaan dia.comel-comel gambar kat atas tu ^_^