1 June 2013

dah la cantik,suara pulak sedap!

hye semua!

lagu dah sangat la sinonim dengan diri kita.tak kisah la kan dah tua ke.still muda suam-suam kuku ke.ataupun budak baru nak merangkak pun dah taw gangnam style.masa time zaman jurasik park aku dulu lagu papa ku pulang dari kota je.-__-

jadi sekarang ni aku lebih berminat nak dengan lagu cover dari artis youtube ni.best sampai tak nak tido walaupun ngantuk sampai nak hentak kepala>__<.

nak share mana la taw taste kita sama atau korang pun suka jugak dengar dorang nyanyi kan.ihikks

















madilyn bailey

yang paling aku suka.dah la cantik suara sangat sedap.ni jeles ni V-V.belambak lagu dia bertapak dalam fon.memang tak dengar dah original song tapi dengar cover dia je.lagu justin bieber yang aku tak suka pun jadi suka beb!tapi versi madilyn bailey ni la^^




safe and sound taylor swift den tak minat,dianye suka sangat!memilihh!!!


















Alex G

yang ni pun suka sangat jugak!semua nak kan.gediks je.first time aku tengok dia dalam lagu feel this moment.terus jatuh hati!<----gua bukan lesbian



siapa tahu lagu thrift shope.!
korang kena dengar dia nyanyi plak.gorjesss~










EMZ

yang ni pun sama cantik jugak dengan suara pun sedap.kalau tak tak de la tajuk aku tulis macam tu kan.aiishhh.dia ni baru je lagi aku jumpa dan suka dan minat<-----gua bukan lesbian




tu saja^^,amacam ada kawan kau orang ke??eheee=p
semua yang aku letak ni semua yang den suka dari orang ke video.

gambar hiasan
tiada kantai dengan retis youtube

thanks!

6 comments:

ezyra daniel said...

suka layan yg cover erk,,
zyra tak bpe layan sgt artis2 youtube nie..
hehe...

marniey zul said...

mmg pakej yg menarik. hehehe, slalu jgk dgr lagu2 mereka. ":D

TUTTUTOFFICIALSPACE\\ said...

Alex G !! hehe

mirza syazwina said...

zyra layan kpop je kan.eheee!^^

mirza syazwina said...

best sangat kan!>__<

mirza syazwina said...

yeaahh!!Alex G best!