9 May 2013

hanya satu fokus=')


assalamualaikum=)

insyaAllah lebih kurang seminggu lagi aku akan menghadapi saat yang sangat payah namun puas bila dah selesai.exam!!waaa!!

ambik napas jap.huuuhhh~

sekarang kan form 6 dah tukar sistem dan sekarang ada 3 exam penting bukan lagi satu.kira macam u la senang cite.exam kali ni adalah sem 2 dan lepas ni hanya tinggal satu sem dan wa bebas!jeayaahh!
























antara benda yang wajib aku bawak setiap hari ke sekolah.

kotak pensel:semestinya wajib untuk menulis^^

kokoleter:untuk subjek ekonomi.mau tecengang aku sorang-sorang kalau mendalah ni tinggal kat rumah.ish3~

phone:s3 mini baby ku.ihikk!wajib sesangat bawak sebab setiap hari aku wajib mesej abah aku suh ambik pukul berapa.hari-hari balik tak tentu la kantakan.=D

air masak:penting untuk terus memberi kesegaran untuk aku.mau terbongkang kering aku bila tak bawak air.tak patut~

lipbalm:cuaca sekarang ni memang menggalakan budak perempuan berlipbaim dalam kelas.kering bibir wa kalau tak de benda ni.kalau lupa bawak pinjam kawan.(menunjukkan satu kelas bawak)
























minum kopi untuk menahan mata daripada tertutup.ni aku baru stat minum semalam.ehiii^^

kak mirza kalau study buku tak berselerak memang tak sah.habis la segala kertas dan buku terkeluar sama dan semuanya berada di sekeliling aku bila study.






















posisi belah kanan aku.angin kipas yang macam ribut memaksa untuk kertas itu ditindih dengan bekas.kepik kuku pun nak masuk blog dorayakino jugak.

























posisi belah kiri.sama je selerak nya -..-.tisu untuk mengesat hinguss.ahahahaaa!

sesungguhnya fokus yang hanya untuk study adalah sangat penting.tidak ada selain study.tidak la pulak aku cakap tak payah berdoa kan.doa sangat penting ye adik-adik.kalau nak pandai kena selalu mintak dekat Allah.gituu^^

perasaan juga mesti dikawal seketat-ketatnya.tidak boleh hilang fokus untuk study hanya kerana perasaan.amaran!!




























doakan kak mirza dapat buat yang terbaik ye^^

thanks!


6 comments:

Shakira Pathi said...

Goodluck stpm mirza, jawab betul2 :D

Harith Iskandar said...

untung budak2 skrang ade 3 exam.sy dulu ade 1 je...huhu, mujurlah semuanyer ok je...alhamdulillah...jgn sia2 kan peluang ni tau.rajin2 study yerrr.... :)

Twhy said...

all the best wienaaaa :)

mirza syazwina said...

twhy thanks!!^^

mirza syazwina said...

hehee,kiera thanks,insyaAllah=))

mirza syazwina said...

insyaAllah akan buat betul betul untuk exam ni,yeahh!!hehee=p