23 May 2013

bebas!(2 minggu jer)

assalamualikum!

dari tajuk pun dah taw apa aku nak tulis,pasai exam abih la,hahaa.mana taknya.entry sebelum ni semua tulis pasal exam kan.so lepas ni no more!muahaha

akhirnya tak perlu lagi aku menelaah buku-buku dan boleh letak semua buku aku dalam kotak dan simpan dalam store.dalam bilik hanya tinggal majalah dan komik!tapi tu semua 2 minggu jerrr -__-
lepas bukak cuti masuk sem 3,belajar benda baru pulak^^.

nah hadiah=p

























semuanya hanya suka-suka semata-mata.tiada perasaan poyo atau bajet dalam entry ini.sekian terima kasih.!ihiks

thanks!

4 comments:

Nurul Najihah said...

Wooou beznye dapat rilexxx...

Jeles najihah tawww ;)

nurulnajihahadam.blogspot.com
《 Keep in touch yaaa ;)》

Shakira Pathi said...

Selamat bercuti.
Aku dah ak habis cuti dah ;/

Izzaty Rodzi. said...

Comel je wiena :)
Selamat bercuti dear!

Normi Nieza said...

selamat bercuti..:)