17 April 2013

sarapan jom

assalammualaikum

sesungguhnya aku adalah antara manusia yang boleh diketogerikan sebagai manusia yang malas ambik sarapan.bukan apa,bila bangkit pagi-pagi tu selera tak mai lagi jadi memang tak lalu makan la jawabnya.lepas tu baru melantak habis-habisan.mihmihmih

tapi itu adalah zaman jahiliah dulu,sekarang dah sedar pentingnya sarapan tu jadi cepat-cepat jerit kat abah~

"abah!nanti beli kokokeruch.mulai esok nak sarapan" semangat budak ni

"yeke nie,tengok-tengok bangun lambat tak sarapan pun"

"kali ni betul betul!!"


enam kotak untuk enam hari lepas tu beli baru,harus berlainan supaya tak jemu dok makan benda sama je hari-hari.susu full cream.tidak mahu low fat.susu mesti letak dalam peti ais dulu sebab bila sejuk baru mengancam!

ini sebab iklan milo dalam redio le ni aku nak sarapan,hampeeh.thanks milo.ihikks!
sarapan dapat menjana otak untuk lebih cergas.tak dela dok angguk angukk je dalam kelas ye dak?





















jemput makan:)

sarapan pun boleh turunkan berat badan.memang bagus untuk aku,tsskk T_T.oleh itu,saya menyeru kepada diri saya sendiri dan anda semua supaya bersarapan untuk menjadikan hidup anda lebih ceria dan bermakna.

sila bagi fullmark kepada ayat skema nak mampus di atas

sekian:)


7 comments:

MarnieyZ said...

wahhh, sedapnya. sya pun suka mkn koko krunch jgk :3

Normi Nieza said...

nak skit..:)

Mirzasyazwina said...

Sedap kan..ihikks!

aini shahroni said...

hehehe..terasa kepingin untuk berkoko-krunsh

mirza syazwina said...

ambik,ambik,ambik...hehee=P

mirza syazwina said...

wah!kena makan kokokruch la macam nie=P

Shakira Pathi said...

sedapppnye terliur eden :)