14 April 2013

esok isnin sudah


hmmmm~

tak semangat beno rupanya,piihh!!

gambar pun hambar je.tula moyang kepada moyang saya. 1685-1784

lailai~~

merepek!merepek!

hai semua.esok dah stat sekolah balik.kadang-kadang aku terpikir.kalaula ada jam berhenti masa doremon tu.mau je aku pinjam kat dia pastu hentikan masa ni.enjoy puas-puas pastu sambung masa balik.payah ada budak cam gini -___-.

style aku,bila nak tido baru la terhegeh-hegeh nak iron baju.kalau tiba-tiba dah teriron baju masa siang.aku akan rasa itu adalah satu keajaiban.wahahaa!nampak beno pelaiihhhnya!! bangkit pagi baru nak kemas beg sebab bila malam lepas study ngantuk tak larat dah nak kemas.ampa camtu jugak ka? tak kan.wuhuhuu~

kadang aku suka hari isnin,kadang-kadang rasa_________________________ .(malass nak taip)

p/s:tengah mencari semangat balik.

entry tak penting yang tergantung.

salam!! =P


4 comments:

Shakira Pathi said...

Selamat ke sekolah kembali. Aku tak sekolah dah hehe :p

mirza syazwina said...

untungla kan..jeless!! hahaa=p

Farah Waheda Wahid said...

monday blues.... ^_^

cik azLyzah⊙.☉ said...

zaman sekolah aadalah zaman yang penuh dengan kenangan..so jangan memalas sekolah tauuuuu :)