14 April 2013

bucuk mirza


heloo!

siapakah bucuk mirza syazwina itu?adakah eren ajiz atau cahizi sem?owh,bukan bukan~
sesungguhnya kami tidak dijodohkan antara satu sama lain.ye(angguk kepala)

tadaa!


yang ini adalah bucuk kita.lihatlah tangannya yang terbengkok takkala tido.aku gosok perut dia suh bangun pun langsung dia tak kisah.dah ngantuk beno la tu.paham paham~

sesungguhnya aku adalah manusia yang sangat cintakan kucing.huuhhh!




















salah satu gambar yang sangat aku suka.yang ni masa aku tengah study.dia pun menyebok jugak dok manja-manja sampai duk atas buku sampai aku tak boleh study.suh layan dia leww tu -__-.

last last...

tido jugak bucuk titeww.tips mudah bagi dia tido.gosok perut sahaja dah tido.tuting la tuting~

tido kangkang memang sudah menjadi satu kewajipan kepada dia.kau pasang la lagu kuat mana pun.baling bom pun langsung tak bergerak.paham paham~

muka gengster tak boleh belah!

lepas tu tido -___-

masa kecik,sekarang dah besar gedabak.kalau angkat dengan satu tangan memang tak lalu aku.manja sangat dengan mama dia.comot idung kau mak.ihikk


adik-beradik dia.tapi sekor mati sebab sakit satu lagi hilang.aku sedih gila!!

hargai makhluk lain walaupun hanya seekor kucing kerana mereka sangat comel!!

kan kan kan

thanks!

8 comments:

Hafizah Alsa said...

asyik nak tuting jew. miau. haha

Mia Liana said...

alahai.. cute2 belaka...

Kay Sablihan said...

Waa,same kaler la ngan mine,haha,,
Adik bradik dy kmane?

Anis Anisa said...

adek bradek dier hilang sekor mati sekor lh.. tp comel lh meoww mirza nih.. jge dier baik2 tau. :)

Harith Iskandar said...

comeinyerrr...name ape ni :)

Normi Nieza said...

manjanya dia..:)

Condoriano said...

I like to disturb my little kittens when they asleep cause they are so amusingly cute.
Don't worry, someday later you going to have more cat's grandson x)

Shakira Pathi said...

Comelnye :D