20 April 2013

bucuk mirza 2 bebeh!


holla holli hollo!

ehem~ehem~!!

sebelum tu di entry sini adalah entry bucuk mirza episod satu.cerita tak gempak harus ada episod baru gempak wa cakap lu.errkk?

ok,dekat rumah aku ada 5 ekor kucing plus sekor kucing jantan yang asyik kojenye nak dating je ngan kucing perempuan aku yang super cute.kemain dating atas kete,ceehh!!kucing sekarang macam ni la.kalau dulu-dulu tak de kete gamaknya dating bawah pokok la kan.

bukan itu topik kita pada hari yang mulia ini,topik kita adalah ini!

^
^
^
^
^

ye!!topik kita adalah empunya ekor yang tengah menyorok kan dirinya itu,malu tonon

mari kita pergi lebih dekat lagi























biodata:

nama:Bambam

nama timangan:bam

tarikh lahir:16 november 2012 (aku taw sebab aku yang jadi bidannya)bhahahaa!!

tempat lahir:dalam kotak dalam setor di Sungai Siput,Perak,Malaysia

masa:antara pukul 11 malam hingga 12 tengah malam(tidak dapat dipastikan)

anak ke:2 daripada 3 ekor


























yang duduk dekat penjuru sangkar itu adalah bambam.yang lagi dua ekor tu kakak dengan adik dia.opps!!yang besar gedabak tu bukan mak depa,yang tu abang dia yang aku cerita dalam entry bucuk mirza episod 1.

masa ni kecik g tak boleh keluar rumah.dengan sangkar sangkar bawak masuk umah.sayang woo~.

























ni la mama bam!!



masa ni aku tengah study dan bam pun tiba-tiba buat aksi comel camtu pulak.mana boleh tahan !!! >__<

penyebuk rupanya macam ni la.tapi tak boleh nak marah sebab omeii angat!!


masa ni dah mengantuk sangat tido depan aku study.aku ni tak boleh study dok tengok bambam yang comel ni=)

itu sahaja!thanks for usha

XOXO


10 comments:

nur athirah said...

huwaaaa!!! comellnyaaa!!!!!!!! manja pulak tu...

main dengan kucing boleh hilangkan stress ;)

Nabeel Fikree said...

comel kucing awak. nak satu? hehe

Niena Reen said...

comelnya bambam! kalau dah sayang kat kucing nak marah pun tak boleh kan? kesian je dengan muka comel diaorang tu. hihi >.<

DilaElla said...

bambam comel..^_^

mirza syazwina said...

yess!!sangatla boleh hilang stress.setuju^^

munirah :) said...

comel ! nk culik semuaaaa !! hehehe :p

AinNawwar said...

sama la. rumah nawwar pun ada 6 ekor kucing. 2 ekor jantan. haha

Shakira Pathi said...

Comelnye kucing dengan laptop tuuu :D

deno said...

amboi... comelnya! :)

Soldier of Allah said...

as salam blogwalking jemput join segmen , first segmen yang kawan saya buat :)

http://cokielatmaness.blogspot.com/2013/04/segmen-i-love-you-mom.html