9 March 2013

sengal tapi best gila

hai semua!!

hari ni merupakan hari yang sangat meletihkan bagi aku.walaupun satu hari je form 6 sekolah aku buat kem.sengal otak,sengal satu badan tapi BEST GILA SIOT!!.aku sangat rindu kem itu=').

mana tak letih kan.kena buat menara KLCC.ehem..bukan guna plastik botol dikitar semula ya.tak main la wei camtu.dah lapok.ahhakk!.orang dijadikan menara KLCC so bahu aku memang sakit la kena PIJAK!.(aku tak boleh nak panjat orang,teman ni beso)but its fun gila.

kami telah berkampung di shamille agrofarm.FANTASTIC PLACE EVER


cantik kan=).*kawan aku jatuh dalam kolam tu masa night walk.hahaa cian je*



tahukan kamu bahawa aku berada pada posisi paling bawah sekali.hahaaa.THIS IS THE REAL BURGER KING.tapi last last tak menjadi jugak.hakhak

kena jalan ke belakang sambil pegang pinggang kawan.awwww~


yang ni aku pun tak taw apa yang dorang buat.muahahaha.coz girlzz sibuk dengan menara tak menjadi kami kan.hahaa

my classmate.semuanya otak gila gila plus haru biru > <


gambar yang paling aku suka so kena berada pada saiz yang paling besar.buahahaaa.nas dan adiib sangat sporting.seronok!!

boleh pulak kami main baling-baling fon kat atas rumput nak tengok ketahanan fon tu.bawak fon tiga tiga sekupang je sebab takut hilangkan.so tak la takut pun kalau baling sebab memang tak kan rosak .hakhakk.ada jugak perangai cam gitu.

ilmu boleh dibeli tetapi pengalaman tidak boleh dibeli jadi hargailah dalam setiap apa jua yang kamu lalui=)

the end

4 comments:

Shakira Pathi said...

ohh hang smabung form 6 eyhh mirza?:)

Ema Hafizan said...

cool !! gambar saya pun ade... ihikss :3

mirza syazwina said...

haah kira kat form 6 ^^

mirza syazwina said...

of coz la naim..yawww!!hahaa