27 March 2013

nature republic:berry girl's lip tint


hai cumel tiuut miuut^^

dah lama sangat aku tak cerita pasal barang-barang kecantikan untuk weoolss perempuan ni.yela,diri sendiri pun jaga tak  betul lagi,kalau tak tak kan la pencuci muka boleh tahan setahun kan.wahaha.diri sendiri jaga tak betul lagi,macam mana nak jaga suami nanti.macam mana nak jadi isteri solehah nie.wuhuu,habis kegatalan terkeluar.

orait,berhenti di situ.sebenarnya aku dah lama sangat sangat sangat sangat dah nak ada liptint sendiri,ni tak bermaksud aku ambik orang punya ya.ni semua gara-gara gambar nie!

cantik bibir dorang^^

sebelum aku jumpa beliau,aku pakai yang avon punya.hasilnya sangat mengecewakanT-T.tak nak komen banyak-banyak.then,bila g kl,aku beriya-riya ajak family g berjaya times square semata-mata untuk aku mendapatkan kau wahai lip tint.


kat sini la aku beli^^,rambang mata tengok barang-barang dia.cumel-cumel gitu lorrhh.almaklumla dari korea.


ha,aku bagi sebijik besar gedabak.sapa nak!my bestfriend now.semua lipstick aku mesti cemburu dengan beliau sebab mereka hanya aku letak dalam beg makeup tak bebukak-bukak.beliau sering ku bawa kemana saja(ayat macam mintak kena cepuk)

yang aku suka:

-manis sangat rasanya.jangan pakai time posa nanti batai posa.lagi satu jangan bagi beliau kepada adik korang yang berumur 7 tahun kebawah.nanti dorang ingat cekelat stoberi.

-tahan lama.bolehlah tayang bibir masa jalan-jalan sambil buat muncung-muncung :*

-bila pakai akan rasa diri seperti kak anjelina jolie

yang aku tak suka:

-tak dakk,syabas nature republic kerana membuatkan aku si CEO dorayakino puas hati dengan barangan anda.

masa aku beli tengah sale krismas tahun lepas.dah lama dah aku beli baru nk gtaw kan.so harganya murah sikitla.masa aku beli harganya rm24 tapi tak sure harga asalnya berapa.yang pasti lebih 24 hengget.baik tak payah cakap -___-

CEO dorayakino juga harus menempek muka dengan bangganya selepas mencuba beliau.aksi di atas agak terover.eksaited kot =___=.layan jela gambar aku yang kemuncungan berlebih lebihan dan mengada ni.

siapa nak muntah sila tutup dan berambuiih^^

5 bintang untuk beliau!

beliau-lip tint nature republic

the end

6 comments:

Kertas Putih . said...

cantik ...

Normi Nieza said...

kpop ke?

mirza syazwina said...

kite bukan kpopers tpi suka barang makeup korea,cumel^^.

MarnieyZ said...

cutenya. nak try lah. ^^

Shakira Pathi said...

nampak sweet warna merah tuu :)

Meyra John said...

Mari join sini, best!!

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-topup-pearlcholic-birthday-by.html

Thanks!