14 March 2013

dah kenyang baru nak menyesal


hai dan assalammualaikum.

entry kali nie adalah santai dan pendek je.suka la korang kan tak payah susah nak baca panjang kan.hakhak

azam setiap hari:
                          
                        mulai hari ni aku akan diet!!tak nak makan.bertahan   
                        miza bertahan!!nanti kau gemok malas nak belajo!
hakikatnya:

balik rumah campak beg sekolah pergi dapur ambik pinggan cedok nasi at least tiga senduk.ambik lauk sampai tak ingat orang lain.apa cerr??

ada rupa camni kau makan?

bila dah kenyang tak larat nak jalan baru teringat yang tengah nak diet.

"kenyang nya,asal aku makan tadi @#$%^&*!!"

bermulala azam baru pada esok hari dan seterusnya tiada penhujung kecuali ada orang kutuk kau gemok depan depan..buahahahaa!

the end=)

8 comments:

Aina Areen said...

wahhh , aina pon mcm tuh :P hahaha

Amirul said...

Betul2... lagi bagus diet daripada makan makanan yang pelik2 sebab nak kuruskan badan.. Thumbs up! Hehe

Shakira Pathi said...

Hahaha sama laa :p

[PCL] said...

makan janga tak makan ...dik kena ingat, kalau makan tu kunyah pelan2 biar hadam betul2..ikut sunnah nabi satu suapan 40x kunyahan...mampu ?.. kalau boleh gerenti tak makan lebih...biasa lah tu pcl pon tak boleh nak buat...tapi jgn sesekali menyesal dgn rezeki Allah...

mirza syazwina said...

insyaallah..thanks atas nasihat tu ya^^

Afiq said...

muehehe banyak dugaan tambah tambah bila tengok lauk yang sedap sedap

MarnieyZ said...

eh, sama lah pula.. hoho. tapi cara paling senang nak diet adalah puasa. :)

mirza syazwina said...

haah..puasa lagi senang nak diet^^