28 March 2013

celebrate besday abah:entry banyak gambar


assalamualaikum^^

pada 25 mac 2013,genaplah usia abah 49 tahun.walaupun hampir masuk 50 tahun tapi still maintain hensem.abah saperr.*angkat angkat kening*.dalam family aku tak de la beli-beli kek ni bila besday sebab semuanya macam tak layan sangat kek ni walaupun kakak aku sangat suka wat kek.wahahahaa.

abah kite hensem^^

orait,sambut besaday abah keesokannya.eksaited gila wa cakap kat lu.mana tak nya.kami dah lama tak habiskan masa bersama.semua ada keje masing-masing.sibuk belako.


mula-mula g beli hadiah abah^^



mama tanya abah nak fon apa coz mama nak bagi hadiah fon kat abah.patutla kami tertanya tanya kenapa g tempat ni.tanya mama tak bagi taw pun.bila pergi kedai fon tu dapat jugak aku cuci mata..wahahaa.yang tengah pengang fon tu!!rezeki.....

p/s:sempat jugak aku snap gambar kau



kakak aku cakap baju tu macam baju mengandung T-T.aku memang selekeh masa ni.tak dinafikan.boooo~


bila bosan tahap gaban melanda disebabkan tunggu terlalu lama,mulala paksa adik aku pergi kedai guardian dekat dekat situ.mula la kan gatai guna tester kat situ.sapa suh ada tester.aku la tukang perabehh nya.wahahaa.lepas tu keluar tak beli pape.casher pun bengang je kan.ada aku kesah?

fon baru abah,galaxy ace plus=)

pergi main bowling.lama dah tak main bowling woo.lama tak tunjukkan skill terhebat seantero dunia.

very sweet couple,muaaahhh!

apahal tangan aku macam tu?ni gara-gara aksi terlampau eksaited dengan harapan bola pink tu akan menjatuhkan semua bala tentera yang ada.ihikk

stokin lain-lain,apa salahnya kita jadi lain dari lain.ni tukar ngan kawan aku masa form 5 sebelum keluar sekolah.tukar stokin pun jadila labu~

harusla snap gambar,sudah niat mahu masuk blog


mama tak nak main,puasss kami pujuk so mama layan muka buku la apa lagi dunia sekarang nie^^

lepas habis main bowling.penat jugak.aku kalahT-T.lepas tu pergi shoping dan makan bersama.balik rumah semua pengsan dan tebongkang kat bilik masing-masing sampai pagi dek kerana kepenatan ya amatt.

the end=)

1 comment:

MarnieyZ said...

happy birthday to your abah. maintain handsome.
hehehe