7 March 2013

bosan tahap tak taw nak kata


im coming home~
im coming home~
tell the world i coming home~

hye awak!!rasa macam lama pulak sangat tak update blog nie kan.kini saya kembali!

ok,sebelum ni aku cakap jarang update coz dah nak exam so hari ni aku nak update.tak kan nak mengadap buku je.rosak otak aku!!<--------tak de kantai  - .. -""

memang aku bosan tak taw nak kata la wei,ada sesapa yang sudi sembang ngan aku*mata bersinar-sinar*

so bila bosan macam ni la jadinya

mata macam nak terkeluar la pulak dah..gambar atas belah kanan sekali tak boleh blah.

ok,ni aku perasan comel - .. -!
hai,saya heroin kampung betik.nak mintak tolong panggil saya*angkat angkat kening*
identiti rahsia.

hahaa~okla kan bosan bosan tak susahkan orang lain.ihiik.

the end=)

6 comments:

nini said...

Hhahaha....zaman dolu kala pernah buat perangai cenggini bila bosan =p

Shakira Pathi said...

tak tahan gila muka boring hang mirza :P

mirza syazwina said...

Hahaa...bosan gila!

mirza syazwina said...

Kita srupa..hahaa

MarnieyZ said...

hehe, bila boring otak geliga fikir nak pose mcm mna. hehehe

Meyra John said...

Hai. :) Salam perkenalan. Mari join sini. ^^

http://meyrajohn.blogspot.com/p/jointhiscontest.html

Untuk tingkatkan pageview, followers and traffic korang meningkat hingga tahap AWESOME!!

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/segment-lick-exchange-affie-by.html

Thanks dear!!