24 March 2013

aktiviti di pagi hari


heyy hellow hellow

warning!

sesungguhnya entri ini tidaklah penting dan tiada manfaat lansung kepada anda pembaca sekalian kerana hanya menceritakan mengenai perihal aktiviti aku pada pagi ini yang aku berharap ada jugak orang yang sudi membaca T-T,hukhuk!!

.....................................................

hari ni dah masuk hari kedua aku cuti,wuhuhuu! seronok tapi banyak jugak kerja yang mesti dibereskan.

cayok!cayok!cayok!

pagi-pagi dah sarapan kat luar dan diajak semasa tengah tengah khusyuk tengok formula ekonomi yang bewarna warni sangat menawan hati aku!(warna dapat merangsang otak)sekian~


aku keluar with the very simple baju dan sangatla selekehnya dengan muka yang ala-ala mengantuk sikit.nak wat cane kan.wuhuhuu

guna cincin masukkan kat dalam hujung tudung,senang=)

annoying face..yawww!


biasalakan kalau hujung-hujung minggu nie banyakla kenduri dan kendara.so today ada kenduri di rumah sedare aku,kami pun menjenguk untuk tengok apa-apa yang boleh ditolong.hampeeh macam tolong jekan padahal melepak je kojenye.bhhahaa.


heyy,kau nak ke pergi kenduri pakai t-shirt ngn seluar yang dah lusuh kain.mau orang jeling                     pelik tengok -__-.

balik rumah tukar balik baju kurung,bawu le ayu sikit.*angkat-angkat kening*

then,datang balik makan dengan pelahap tak ingat meja sebelah.keayuan hilang=')

baju raya masa form 5.thats shawl from adreesya-cute4u fantastic baby.

habis je kenduri balik terus buat keje khusus yang aku pun tak pasti bila nak siap.                       wahahaa!!T-T

the end=)


5 comments:

MarnieyZ said...

wahhh, cuti seminggu kan. Bestlah. Manfaatkan lah cuti dgn sebaiknya. :)

mirza syazwina said...

insyaallaah,thanks!!^^

Shakira Pathi said...

Eco dalam bahasa melayu?apesl rasa macam susah eyhh hehe :)

mirza syazwina said...

senang je meyyhh..hehee^^

Normi Nieza said...

rajin tu study..:)