18 February 2013

running man..perlu ke tengok?

assalammualaikum dan harap harap ceria selalu hendaknya=)


korang kenalkah siapa manusia manusia di atas yang sedang merenung kalian itu.mehmehmehh

well..as you know,i know,we know.sapa yang nak ambik taw pasal kau mirza ooi.ok fine.as i know,aku bukanlah peminat artis korea atau nama manjanya k-pop jauh sekali untuk kenal nama artis k-pop even yang gila hot pun.sebut je sapa pun.memang aku akan blur dan malas nak ambik taw.sangat malas.i repeat sangat malas!!

dalam kelas aku akan tersepit ditengah tengah kawan aku sambil muka blur dan mendengar kawan aku bercerita pasal artis k-pop.

then kawan aku cakap"mirza ko kena tengok running man even tak minat korea pun,kena tengok jugak,mesti sukanye la"

aku pun"ooo..ok2.."*angguk kepala tanda setuju*bhahahaa


tanpa dirancang aku telah terjebak dalam kancah running man.OMG!!adakah ini satu peningkatan!

peristiwa ini terjadi masa aku tunggu adik aku habis taklimat sebab baru daftar di mrsm taiping.gila penat nak tunggu aku pun tengok running man.owh bukan sebab aku yang nak tengok sebab cerita tu saja yang ada dalam tab tu.wuhuhuu.*tak nak mengalah*

nak tak nak terpaksa jugak la~

keajaiban berlaku!!

aku tergelak sorang sorang..arrgghh!!apa dah jadi ngn aku

akhirnya aku tewas jugak dengan lelaki berlari itu dan aku akui memang seronok dan aku yang tak nak gelak pun boleh berdekah dekah gelaknya.huhuu.

aku rasa sesapa yang stress,you should watch this.kawan aku dan dia lelaki pun boleh terjebak dalam running man nie.dia geng akulah,tak suka korea korea nie.ahakks!.last last dia yang join sekaki tengok running man dalam kelas.

you see the power of running man?

the end

8 comments:

Kila Lala said...

ommai..ini cerita feberet kila. bole hilang stress tgk nie. siyes! :D

mirza syazwina said...

yes u right boleh gelak sampai keluar air mata,hahaa^^

DEQWAN! said...

mirza, plz la tinggal kan cerita ni ;/

mirza syazwina said...

poyola ang deqwan!!hahaa;).best kowt=p

pqahhh. said...

running man best..best :)

Le bαmbαmm said...

saye mcm awk, bukan k-popper but i love running man, yeah ! haha :D

Harith Iskandar said...

best sgt ke...ehehe ok nnti sy tgk jugak lah.... :)

miss nino . said...

kita pun terkena power of running man :D