1 February 2013

friends is fun!


assalammualaikum

to all the abang,adik,kakak.hope you like to read my tulisan yang tak seberapa nie.so all of us have friends.cute,handsome,beautiful,macho.macam macam rupa la kan kawan kita.aku tak maksudkan kawan kat fesebuk.i mean kawan alam nyata sebabnya kalau kawan kat fesebuk kita tak taw pun perangai nya macam mana.

tapi kan aku rasa pantang jugak la bila jenis yang memilih kawan nie.maksud aku memang kita  kena pilih kawan,tengok dia tu molek ke tak perangai nye,kalau perangai macam harem tak kan nak kawan kowt.

ada jugak yang pilih kawan sebab muka....LOL

kawan memberi banyak makna kepada kita.kalau aku,susah nak hidup kalau tak da kawan.hoi,kalau kawen sapa nak datang kenduri aku,KAWAN JUGAK!!,buahahahaa.aku lima tahun duk bertapa kat asrama,memang kawan la teman di kala sepi.ewwah.kalau dok asrama tak da kawan,mau pindah aku.adeehh~


iklan colgate bermaharajalela

aku:wei,kalau kita dah keja nanti macammna ae?

kawan:haa..kita buat rumah sebelah sebelah nak tak?senang aku nak nak jumpa..

aku:haa..ok jugak..laki aku keja pilot..laki kau engineer,mesti sibok.tak la kita bosan.boleh gosip dua orang.hahahaaa(berangan terlebih)

*tu la kejenya kalau dok berdua ngan kawan,but its fun!!

nie bajet padahal medal bukan haku punya pun.muahahahaa


kawan ada dua jenis.kawan biasa biasa je bro~ dengan true friend(kawan benar)mehmehmeh.boleh ke true friend ada dua orang,aku pun tak taw.tapi kalau aku sorang je CUKUP.never two or three.kat dia la semua benda kita nak cerita,nak kongsi semua masalah.




hargailah kawan anda!

the end

6 comments:

Harith Iskandar said...

sy mmg suke mmilih kawan...serius sbb tu sy xramai kwn :)

alyn amalyn said...

kawan sejati senang berkongsi suka duka bersama..:)

mirza syazwina said...

harith:kalau pilih kawan kalau ada sebabnya untuk kebaikan kita.i think its ok=D

mirza syazwina said...

alyn:betul!!boleh kongsi sama sama,seronok;D

♥工レoV乇ㄚ◯∪ ♥ said...

Klu boley sye nk sgt ade bff, bak kate org best fren forever lah sgt tu heheh...tp smpai skrg sye tak percaya bff niy wujud ke tak sebab dah trauma dgn bff yg lme *_*" hurmmm...harapkn pagar pagar mkn padi, tu lah kwn sye! Heheh lpas mrh plak kt sini sory kak!!! Bye sggah lah blog sye yer...:D

mirza syazwina said...

tak pe dear^^,insyaalah nnt jumpa bff yang betul betul ikhlas ngn adik(^_^)
smile always!=)