22 February 2013

diy:10 second super easy bookmark


hye=)

kali ni adalah edisi diy yang telah lama aku tinggalkan kerana kesibukan walaupun banyak masa ku dihabiskan dan digunakan untuk tidur sahaja.bhahaaha

ok,berhenti dan fokus sekalian rakan rakan=) gila skema ayat*aku bukan budak skema*take note

untuk kali ni aku nak tunjukan macam mana buat paperclip bookmark yang gila simple.sebenarnya tak la tunjuk sangat pun.harap harap korang paham paham sendiri la ye apa yang gua cuba sampaikan.*aku bukan zalim*



sewajibnya perlu ada paperclip la


aku paham memang gambar kabur.wuhuhuu.
ok korang lipat jela paperclip tu macam gambar di atas.
just tolak bahagian hujung paperclip tu ke atas


gambar kedua tu dah macam rupa love kan.then kau orang tekan jela bagi leper macam dalam gambar tu.pandai pandai la wat ye,kau orang kan dah besar.muahahaa

beres=)



 mirza syazwina memang seorang yang tamak haloba kerana satu mukasurat buku sampai empat bookmark yang dibubuh

happy trying

*nak lagi senang,youtube jela*

sori di atas segala kesulitan.ahakks!

the end=)

5 comments:

Nadia Johari said...

dah lama x buat

Syakirah Kamalruddin said...

waahh..mengembalikan nostalgia..hik3

Shakira Pathi said...

macam susah sikit jea hehe :p

mirza syazwina said...

hahaa,tak susah pun la:)

Sya Mimie said...

jimat cost..hehehe