11 January 2013

tersilap kereta


ada tak perkara yang sangat memalukan yang berlaku dalam hidup korang.setiap orang mesti tak akan terlepas dari perkara perkara seperti ini tak kisah la,budak ke,remaja ke,orang berumur ke.semuanya ada.

perkara ini berlaku kat aku dan korang jugak semestinya kan,dah bertahun dah pun jadi tapi still melekat likat kuat dalam benak otak aku nie.kenapa ya,benda memalukan,yang pahit tu la yang yang kuat ada dalam otak nie,why?

suatu hari,cik tuan aku hendak mengisi minyak di stesen minyak of coz la kan~.aku keluar g tandas dekat situ.selesai je dan dengan muka yang sangat girang dan tak bersalahnya,aku bukak pintu kereta dan masuk dan terus duduk.

"aeh kenapa pulak dalam kereta nie ada patung pink panther nie,tadi tak de pun"




lepas tu ada sorang pak cik masuk,haa..silap kereta!!!OMG!!.betapa malunya aku walaupun masih budak budak masa tu.rasa macam nak tumbuk diri sendiri,dusshh!!!.woi,kalau tersilap kereta masa nak bukak pintu tu,dimaafkan lagi la.ini sampai dah masuk dok dengan selesa dan tak bersalahnya.hanya tuhan yang tahu,wuhuhuu

dengan muka  sengih macam tak da pape jadi aku keluar,masuk balik dalam kereta aku.family dah gelak gelak kat aku,bukan nak simpati kat aku".aku dijadikan bahan hiburan pada masa itu.kahkahkah...


andainya ada doraemon,aku nak pinjam mesin masa dia sekarang,pergi jumpa mirza yang kecik.pesan siap siap dah suh masuk kereta yang betul,tak la malu kemudian hari,buahahaa.


p/s:kadang kadang benda yang memalukan akan buatkan kita tersengih sorang sorang.

terima kasih sudi baca!

7 comments:

wan echa said...

ye penah jadi kat sy...huhu..mujurlah tak smpai tahap memalukan lg..

Nas Rolz said...

hahahahahahahahaha :D .. Ini lebih memalukan dari tercomment blog aku sndri ary tu :3

mirza syazwina said...


hahaa,diam la ko=P

Noraqilah Johari said...

haha :) blh plak kn..saye pun pnah t'salah, tp xde la sampai msuk lam kete 2 :)

http://noraqilahjohari.blogspot.com/

mirza syazwina said...


2 la..
hahaaa,wat malu jerr..
hee=P

sa mic said...

atototo malunye , hikhik

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

hehe.. nasib baik pak cik tu baik..