30 December 2012

lelaki tak merokok itu awesome


hai..holla..holly..^_^

MEROKOK BAHAYAKAN KESIHATAN,,eceh..eceh..heee

lelaki tak merokok itu awesome,sapa setuju??

me!!me!!me!!


untuk kali nie aku nak cakap yang lelaki yang tak merokok itu tesangat la awesome^^.aku taw kebanyakan semua lelaki pernah mencuba rokok even hanya sebatang.betulkan.i know..hehee.i think its sesuatu yang normal,tapi yang tak normalnya bila tak henti henti rokok sampai ke tua!!

no!!no!!no!!

sesetengahnya dipengaruhi oleh kawan dorang."bro..kalau lu anak jantan lu kena rokok bro,baru macho,baru awek pandang lu dua belah mata,jangan jadi lembik la...bla..bla...bla..bla.."pot pet pot pet..ting..tong..ting..tong..




bagi aku yang merupakan seorang perempuan yang sangat ayu~~(padahal kalau mengamuk tak ingat orang sebelah,buahahaa) sangatla tidak suka kalau  guys guys sekalian yang merokok.gadis gadis ayu diluar sana pun mesti setuju ngan aku kan ^_^

masa aku sekolah dulu,cikgu aku cerita husband dia merokok.dah suruh berhenti,janji nak berhenti tapi tak mau jugak,penat kowt cikgu aku pujuk.last last masa besday husband dia,cikgu aku bagi sekotak rokok,i mean bukan sekotak rokok,berkotak kotak rokok yang diletakkan dalam satu kotak yang besar,TERBAIK~.look.perempuan memang tak suka lelaki yang merokok.

why guys yang tak smoke nie awesome.sebab muka dorang akan nampak bersih je(^_^)itu salah satu buatkan girls cair..betul...kalau yang merokok..lalu sebelah dah bau rokok!!(*_*)SANGAT TAK SUKA.dan semestinya yang tidak merokok pun akan nampak sihat kan.

for me guys yang merokok untuk dapatkan gf tu perasan je...oooppsss!.hehee.yang tak tu barulah nampak jujur sikit bukan gunakan rokok sebagai bahan pemikat.

itu je la kowt=D

says no to rokok

XOXO

thanks for reading all dear^^

2 comments:

::azmina nordin:: said...

yap setuju.anti gila dengan guys yang merokok

Reiko Masashi said...

btul2..xska bau asap rkok, rsa mcm nk simbah dorg gna pili bomba :))